Skip to main content
NL
FR
DE
EN
Helpcentrum
home page
Hulp bij het aanmelden bij de onlinediensten van de overheid
☰
Menu
Vraag & Antwoord
Instructievideo's
Contacteer ons
Zoek
Specifieke problemen oplossen
Bepaalde digitale sleutels worden geblokkeerd. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik mijn gebruikersinformatie wijzigen?
Hoe keer ik terug naar mijn actieve onlinedienst van de overheid?
Ik ben Belg en ik woon in het buitenland. Hoe kan ik me aanmelden?
Ik ben buitenlander en ik woon in het buitenland. Hoe kan ik me aanmelden?
Ik heb mezelf kunnen aanmelden. Daarna probeert een andere persoon (vb. partner) zich te registreren of aan te melden op dezelfde computer, maar dit lukt niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb onverwachts een sms gekregen van de online overheid. Hoe komt dit?
Ik krijg de foutmelding "Service tijdelijk niet beschikbaar". Wat moet ik doen?
Vanaf 18/03/2018 is ‘draadloze eID kaartlezer’ niet meer beschikbaar. Wat moet ik doen?
Wat moet ik doen als ik een vermoeden heb dat iemand mijn digitale sleutels misbruikt?
Begin van de pagina
Antwoord niet gevonden?
Kijk ook even in de categorie [Andere]
For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript.
Here are the
instructions how to enable JavaScript in your web browser
.