Skip to main content
NL
FR
DE
EN
Helpcentrum
home page
Hulp bij het aanmelden bij de onlinediensten van de overheid
☰
Menu
Vraag & Antwoord
Instructievideo's
Contacteer ons
Zoek
Beveiligingscode via mobiele app
Problemen oplossen
Ik krijg steeds opnieuw de melding dat mijn code niet geldig is. Wat moet ik doen?
Ik wil mijn smartphone of tablet vervangen. Wat nu met de mobiele app?
Hoe gebruik ik deze sleutel?
Kan ik meerdere mobiele apps gebruiken op één mobiel toestel?
Wat als ik meerdere smartphones of tablets heb met dezelfde mobiele app?
Wat heb ik nodig om mij aan te melden via een mobiele app?
Welke mobiele apps kan ik gebruiken om aan te melden met “eenmalige code via mobiele app”?
Begin van de pagina
Antwoord niet gevonden?
Kijk ook even in de categorie [Andere]
For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript.
Here are the
instructions how to enable JavaScript in your web browser
.